mardi 29 septembre 2020

Jom kipur v otázkách

Mám já tohle vůbec zapotřebí?

Když jsem něco slíbila sama sobě, tak se to taky počítá?

Jak je možný, že už mám hlad?

Nemohli bychom spát ještě trochu déle?

Proč všichni s takovým zápalem a radostně zpívají "kdo bude žít a kdo zemře...kdo ohněm a kdo vodou..."? A ta melodie je tak krásná?

Kdy si budu moct alespoň na chvilku sednout?

Kdo je to ten Azazel?

Stačí si kleknout do pozice dítěte  nebo si mám úplně lehnout jako chazan?

Skončí ten musaf někdy?

Dám si šlofíka nebo se půjdu projít?

Nejsem někdy jako ten Jonáš na útěku?

Hm, copak si dám dobrého na ukončení půstu?

Už zase slichot?

Kdes byl, když upalovali, vraždili, zavírali do koncentráků? Bude to mít někdy konec?

Proč mám při Viduji husí kůži?

Kde je Al chet?

Jestli je Nejvyšší náš Otec a my bychom se měli snažit imitovat Nejvyššího, co z toho pro mě plyne?

Počkat, to už budeme končit? Mě zrovna začaly napadat nějaký dost důležitý myšlenky...nezavírejte ještě tu bránu!!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire