mardi 5 avril 2022

Omerový kalendář ke stažení

 Vloni jsem naskočila do pravidelného počítání omeru se zpožděním, protože jsem zapomněla počítat uý druhý večer...ale nedalo mi to a po pár dnech jsem na internetu našla přesně takovou tabulku, kterou jsem potřebovala-s požehnáním a počtem dnů v hebrejštině. Vytiskla jsem si ji a pak už jsem se bez problémů dopočítala až do konce (bez požehnání, samozřejmě).

Moje loňské počítání

Teď, v rámci příprav na Pesach jsem si takovou tabulku zase chtěla vytisknout, ale zatím jsem nic, co by mi vyhovovalo, nenašla. Asi se objeví až na poslední chvíli. Tak jsem jednu, velmi jednoduchou, vyrobila v excelu. Nasdílím vám ji, abyste si ji mohli vytisknout, eventuálně upravit. Výhoda excelové tabulky je v tom, že příští rok stačí přepsat data a tabulka bude zase aktuálni. Pokud byste někdo upravil xls verzi do nějaké super grafické podoby a chtěli jste se podělit, ráda vaši verzi nasdílím (i s uvedením autora :-) )

Pdf ke stažení zde

Xls ke stažení zde

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire