mardi 12 janvier 2021

Nový talit

 Dneska něco pro odlehčení-v neděli večer jseů konečně dodělala nový talit. Látku na něj jsem koupila ještě někdy před svatbou, pak jsem ke konci mateřské přišila arba kanfot a ataru a pak talit ležel zase téměř dva roky a čekal, až obšiju dírky na provlečení cicit a cicit navážu. A v neděli večer jsem konečně měla chvíli času a dost energie, abych talit dokončila. Teď jen zbývá otázka-kdy ho budu nosit? Na Vysoké svátky jsem si talit už ušila, na šabat taky (ze stejné látky, jako mám svatební šaty, takže i když bych dneska udělala některé věci jinak, tak je to příliš srdeční záležitost na to, abych ho nahradila) a na všední den mám talit, co jsem si koupila. Možná tedy nahradím ten kupovaný. Je to v tuhle chvíli dost akademická úvaha, protože s návratem do práce se moje ranní modlitba smrskla na Birkat ha-šachar... :-( Tak snad bude mít premiéru v neděli ráno...

Jak ušít talit najdete tady

použitý materiál-hedvábí Eri a dupion, cicit jsou kupované, tenké o délce 50 cm, vlněné samozřejmě





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire